המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
הזייה מוחלטת שאפילו לא בדקו את זה.Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה

Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה

Shay_uzan כתב:Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
הרי הוא הלך לכדור אתה יודע
felix_r כתב:Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
למה קטש לא דרש לבדוק?

Avi1508 כתב:Shay_uzan כתב:Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
הרי הוא הלך לכדור אתה יודע
אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח

Shay_uzan כתב:Avi1508 כתב:Shay_uzan כתב:Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
הרי הוא הלך לכדור אתה יודע
אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח
מבהיר שהייתי ציני, הראש של סורקין לא כזה עגול

Avi1508 כתב:Shay_uzan כתב:Avi1508 כתב:Shay_uzan כתב:Avi1508 כתב:העבירה בסוף של מדר על סורקין הייתה בלתי אבל השופטים פה שפנים מכדי לשרוק את זה
הרי הוא הלך לכדור אתה יודע
אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח
מבהיר שהייתי ציני, הראש של סורקין לא כזה עגול
![]()
מרסר כתב:Avi1508 כתב:Shay_uzan כתב:Avi1508 כתב:Shay_uzan כתב:הרי הוא הלך לכדור אתה יודע
אולי בפוטבול זה חוקי וגם שם לא בטוח
מבהיר שהייתי ציני, הראש של סורקין לא כזה עגול
![]()
ופלטין שדפק בוקס שכחתי לאיזה שחקן של מכבי ? הפועל בכיינים אולי ינאי יצייץ על האלימות של השחקנים שלו במקום לתבוע שופטים באמצע סדרת גמר .
felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.
Mitelka כתב:ברמות קשות. הוא גם משחק טוב בשני הצדדים. שחקן הגנה טוב.my man כתב:אני מאוהב באיפה.
וגבר על.
סגרו איתו כבר חוזה.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Avi1508 כתב:במשחק הבא כנראה איטודיס ירשום את אוטורו וזה כבר יהיה קשה מאוד מתחת לסל
צריך לדאוג שהוא יאכל טוב בימים הקרובים, אולי מכבי צריכה לשלוח לו ארוחות שף
משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־73 אורחים