גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

הודעהעל ידי מרסר » 21 יוני 2026, 23:16

23/6, אולם: היכל מנורה מבטחים, שידור ישיר ספורט 5.

סגל הזרים מכבי: הורד, לונדברג, קלארק, בריסט, הנקינס

סגל הזרים הפועל ת"א: קוק, ויינרייט, אוטורו, מיצ'יץ, אודיאסי.
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 23 יוני 2026, 10:11, נערך פעם אחת בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 21 יוני 2026, 23:59

מפסידים קל
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 22 יוני 2026, 00:05

A.Parker כתב:מפסידים קל



כול הלחץ על מכבי.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Avi1508 » 22 יוני 2026, 09:33

במכבי עובדים כדי לנסות ולהחזיר את תמיר בלאט לסדרה, ייתכן שלמשחק ביום שלישי, ואם לא אז במידת הצורך למשחק ההכרעה. בשלב הזה הצהובים לא צפויים לבצע שינוי במצבת הזרים לקראת המשחק הבא.

https://sports.walla.co.il/item/3847532
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 22 יוני 2026, 16:46

Avi1508 כתב:
במכבי עובדים כדי לנסות ולהחזיר את תמיר בלאט לסדרה, ייתכן שלמשחק ביום שלישי, ואם לא אז במידת הצורך למשחק ההכרעה. בשלב הזה הצהובים לא צפויים לבצע שינוי במצבת הזרים לקראת המשחק הבא.

https://sports.walla.co.il/item/3847532



עודד התייחס לזה, ואמר שהוא לא יהיה כשיר למשחק מחר.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Mitelka » 23 יוני 2026, 08:47

מדהים איך אוהדים מכוונים משחק אחרון. שני משחקים ראשונים - מכבי קולעת 96 ו102
מי צריך את תמיר בלאט, רק נזק.
רומן סורקין הוא השובר שיוויון הישראלי הכי גדול בכל הזמנים.

משחק שלישי - מכבי תקועה בהתקפה. מגרדת 70 נק'. סורקין 0 נקודות.
סורקין נקטל בכל מקום. החיסרון ההתקפי של בלאט והנקודות הקלות שהוא מייצר באסיסיטים זועק לשמיים. חייבים את תמיר, רומן לגרדום.


האמת כרגיל איפשהי באמצע. זה היום שמכבי צריכה להיות סולידית, באמצע . היא לא תנצח עם 74 נקודות, אבל גם לא חייבת לקלוע 102. אם מכבי תמשיך לשחק על היתרונות שלה בעיקר בריבאונד התקפה אבל הכדורים טיפה יכנסו טוב יותר ממשחק 3 שהרבה החטאות מריבאונד התקפה וקרוב לסל, ושלשות חופשיות - אפשר לקחת היום אליפות. זה לא בשמיים. לא צריך פה ריקודים וקונצרטים. במשחק קליעה מחריד לא היינו רחוקים במשחק הקודם. האמצע של מכבי יספיק מול הפועל הנוכחית.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Mitelka » 23 יוני 2026, 10:02

הסגל של מכבי למשחק נשאר זהה. אוטרו במקום מוטלי אצל הפועל.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי יוסי22 » 23 יוני 2026, 11:34

אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי עידן » 23 יוני 2026, 12:03

יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Avi1508 » 23 יוני 2026, 12:08

המפתח להיום זה קודם כל לקלוע את השלשות
זה כולל את ג'ונדי, בריסט, לונדברג וסורקין שהגיע הזמן שיתחילו לקלוע שלשות במקום ליידות אבנים

לוני ווקר היה יכול לעזור בנושא
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 12:53

Avi1508 כתב:המפתח להיום זה קודם כל לקלוע את השלשות
זה כולל את ג'ונדי, בריסט, לונדברג וסורקין שהגיע הזמן שיתחילו לקלוע שלשות במקום ליידות אבנים

לוני ווקר היה יכול לעזור בנושא


בשני הניצחונות לא קלענו שלשות מי יודע מה ועדיין ניצחנו. אז לא הייתי אומר שזה המפתח.

לדעתי המפתח הוא שכולם יתרמו, כי אנחנו בסגל קצר, ואם מישהו נעלם (כמו סורקין במשחק האחרון), אז הנקודות שלו חסרונות, ואין מישהו אחר שיקלע אותן
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Avi1508 » 23 יוני 2026, 13:11

השופטים להיום: ספי שמש, עמית בלק, אלעד לייבוביץ'

זה כבר מתחיל להיות חריג עם עמית בלק, הוא שפט העונה ב5/6 דרבים
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Gevaudan » 23 יוני 2026, 14:05

הבעיה של מכבי היא באחוזים מחוץ לקשת ובפתיחה החלשה.
בשני המשחקים הראשונים - היא הצליחה לסגור את הפער בשלב מוקדם, אולם במשחק השלישי הפועל התעלתה ולא נתנה למכבי לחזור ממש מהפיגור.

אני לא מצפה משחקן כמו בריסט לתקוע שלשות, אבל מג'ונדי, לונדברג, קלארק ואולי גם רומן - אני כן, ויותר מ-2. זה משחק על עונה.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי רנדי וייט » 23 יוני 2026, 14:20

רומן יותר מדי בורח בהתקפה ממשחק הפנים שבו יש לו יתרון ומעדיף לזרוק שלשות. נקווה שניצל יותר את היכולת והיתרונות מתחת לסל וקלארק איפה וג'ונדי יזרקו לשלוש
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי omerk » 23 יוני 2026, 17:17

Gevaudan כתב:הבעיה של מכבי היא באחוזים מחוץ לקשת ובפתיחה החלשה.
בשני המשחקים הראשונים - היא הצליחה לסגור את הפער בשלב מוקדם, אולם במשחק השלישי הפועל התעלתה ולא נתנה למכבי לחזור ממש מהפיגור.

אני לא מצפה משחקן כמו בריסט לתקוע שלשות, אבל מג'ונדי, לונדברג, קלארק ואולי גם רומן - אני כן, ויותר מ-2. זה משחק על עונה.

מסכים 100%

קלארק גם חייב לקחת זריקות טובות יותר מ-3 זה לא אמור להיות הברירת מחדל שלא, ולצערנו עשה את זה יותר מדי במשחק האחרון
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שמואל1 » 23 יוני 2026, 18:55

עידן כתב:
יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
במקום הנקינס שגם ככה לא תורם
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי anthony » 23 יוני 2026, 19:09

מסכים

דווקא היום כשהפועל באים במומנטום עם סגל הרבה יותר טרי וכשצריך עוד שחקן שובר שיוויון, ווקר היה חייב להירשם.


Sent from my iPhone using Tapatalk
anthony
 
הודעות: 545
הצטרף: 21 ספטמבר 2012, 17:05

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 19:56

שמואל1 כתב:
עידן כתב:
יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
במקום הנקינס שגם ככה לא תורם


באמת? ומי ישמור על אוטורו ואודיאסי? סורקין?
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי עידן » 23 יוני 2026, 19:56

שמואל1 כתב:
עידן כתב:
יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.


עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
במקום הנקינס שגם ככה לא תורם


ובמצב כזה תגיע עם סנטר אחד למשחק.

מי יחליף את סורקין מהספסל? אורן סהר יעלה וישחק כסנטר?
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי my man » 23 יוני 2026, 20:26

זה הסגל הנכון בעיניי...
המון על הכתפיים של איפה היום...
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

הבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־78 אורחים