המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
A.Parker כתב:מפסידים קל
במכבי עובדים כדי לנסות ולהחזיר את תמיר בלאט לסדרה, ייתכן שלמשחק ביום שלישי, ואם לא אז במידת הצורך למשחק ההכרעה. בשלב הזה הצהובים לא צפויים לבצע שינוי במצבת הזרים לקראת המשחק הבא.
Avi1508 כתב:במכבי עובדים כדי לנסות ולהחזיר את תמיר בלאט לסדרה, ייתכן שלמשחק ביום שלישי, ואם לא אז במידת הצורך למשחק ההכרעה. בשלב הזה הצהובים לא צפויים לבצע שינוי במצבת הזרים לקראת המשחק הבא.
https://sports.walla.co.il/item/3847532


יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.
Avi1508 כתב:המפתח להיום זה קודם כל לקלוע את השלשות
זה כולל את ג'ונדי, בריסט, לונדברג וסורקין שהגיע הזמן שיתחילו לקלוע שלשות במקום ליידות אבנים
לוני ווקר היה יכול לעזור בנושא
Gevaudan כתב:הבעיה של מכבי היא באחוזים מחוץ לקשת ובפתיחה החלשה.
בשני המשחקים הראשונים - היא הצליחה לסגור את הפער בשלב מוקדם, אולם במשחק השלישי הפועל התעלתה ולא נתנה למכבי לחזור ממש מהפיגור.
אני לא מצפה משחקן כמו בריסט לתקוע שלשות, אבל מג'ונדי, לונדברג, קלארק ואולי גם רומן - אני כן, ויותר מ-2. זה משחק על עונה.
במקום הנקינס שגם ככה לא תורםעידן כתב:יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.
עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.

שמואל1 כתב:במקום הנקינס שגם ככה לא תורםעידן כתב:יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.
עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
שמואל1 כתב:במקום הנקינס שגם ככה לא תורםעידן כתב:יוסי22 כתב:אפשר לראות את ההבדל בין מאמן פחדן ומקובע למאמן שלא מפחד לעשות שינוים.
עדיין לא הבנתי איזה שינויים אתה רוצה שהוא יעשה. אין לקטש במקום מי להכניס את ווקר.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־80 אורחים