ת'רד מלפפונים 2026/2027

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי felix_r » 22 יוני 2026, 23:46

די, נמאס לי מהכתבים האלה.

:alan:
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18



Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי omerk » 23 יוני 2026, 08:11

איזה כיף אולי נגלה את הטריפונוביץ׳ הבא
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי ankram » 23 יוני 2026, 08:38

גל גל כתב:
Avi1508 כתב:איגנאס ברזדייקיס מועמד למכבי על פי תומר גבעתי
https://www.israelhayom.co.il/sport/isr ... e/20821995



עד היום לא מימש את הפוטנציאל


שחקן מזעזע במיוחד , וואן טריק פוני חלש מאד , גור לביא לא רואה אותו ממטר
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי ankram » 23 יוני 2026, 08:38

felix_r כתב:די, נמאס לי מהכתבים האלה.

:alan:



גם לי , סתם זורקים שמות
סמל אישי של המשתמש
ankram
 
הודעות: 7913
הצטרף: 05 אפריל 2011, 06:35

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי Mitelka » 23 יוני 2026, 08:52

אתה לא מביא לעמדה 3 עם בריסט שחקן שכל הקרייריה שלו הוא 28 אחוז לשלוש.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 09:22

ankram כתב:
felix_r כתב:די, נמאס לי מהכתבים האלה.

:alan:



גם לי , סתם זורקים שמות



לתומר גבעתי אין לדעתי מקורות מתוך ממכבי והוא מסתמך בעיקר על סוכנים שיש להם אינטרס לקדם את השחקנים שלהם וגם הפגיעות שלו הם בהתאם, היחידה אולי שמכבי מדליפה לה זו רותם פלדברג מערוץ הספורט ואולי גם שקדי מוואלה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 08:10

בפודקאסט של פיני ואהרלה טוענים שבונזי יהיה במכבי והעזיבה של קולדובלה זה עניין סגור ותהיה הודעה בימים הקרובים
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי אליאור » 24 יוני 2026, 09:07

שומע את הדיבורים על הגדלת התקציב ב-20 אחוז. לא חושב שזה מספיק. צריך לפחות ב-50 אחוז.
אליאור
 
הודעות: 266
הצטרף: 13 ינואר 2020, 00:53

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי Mitelka » 24 יוני 2026, 09:13

אליאור כתב:שומע את הדיבורים על הגדלת התקציב ב-20 אחוז. לא חושב שזה מספיק. צריך לפחות ב-50 אחוז.
בשווי ריאלי זה אומר בערך אותו תקציב. כי שאר הקבוצות והשכר עלה באיזורים האלה. זה לא באמת העלאה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי felix_r » 24 יוני 2026, 10:45

למקרה שמונאקו תרד ליורוקאפ בגלל הבעיות הפיננסיות שלה, צריך לשים לב לשחקנים שלה שאולי מתאימים למכבי: שטראזל, דיאלו, הייז, בלוסומגיים.

(כן, גם ג'יימס, אוקובו, תייס ומירוטיץ' יכולים היו להתאים, אבל אין לנו כסף לשחקנים יקרים כאלה :D )
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 10:50

אליאור כתב:שומע את הדיבורים על הגדלת התקציב ב-20 אחוז. לא חושב שזה מספיק. צריך לפחות ב-50 אחוז.

גם זה לא יקרה
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 11:44

שטראזל והייז זה יהיה פנטסטי
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 11:49

MTA2311 כתב:
אליאור כתב:שומע את הדיבורים על הגדלת התקציב ב-20 אחוז. לא חושב שזה מספיק. צריך לפחות ב-50 אחוז.

גם זה לא יקרה


למה לא? הסגל יישאר אותו סגל כמעט אחד לאחד, אולי אפילו ישאירו את הנקינס שיש כבר קריאות להשאיר אותו כי הוא אחלה שחקן בעצם (ושוק הסנטרים קשה ודל), ובאותה נשימה כמעט כל הסגל שנשאר גם קיבל שדרוג.

אותו סגל+שדרוג בשכר לסגל האיכותי הזה = עלייה בתקציב של 20 אחוז והתמודדות בכבוד רב על מקום 10 בעונה הקרובה ביורוליג!
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 11:53

כן אנשים מסתנוורים מההישגים בליגה פה....
המטרה צריכה להיות היורוליג והיורוליג בלבד
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 14:23

בדקתי אתמול מה היה הסיפור עם שטראזל ולמה הוא הורחק מהמשחק החמישי ומסתבר שיש לנו גורל משותף עם הבחור שאתם אפילו לא ידעתם עליו חחחחח..
שטראזל השתולל במשחק מס' 3, צעק על השופט שהוא רמאי, והורחק. נחשו מי היה השופט?!חחחחחחחחחחחחחח.......כמובן - דיפאלה...חחחח

תביאו אותו כבר!! נהייתי חם עליו בקטע מוגזם..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי felix_r » 24 יוני 2026, 14:45

my man כתב:בדקתי אתמול מה היה הסיפור עם שטראזל ולמה הוא הורחק מהמשחק החמישי ומסתבר שיש לנו גורל משותף עם הבחור שאתם אפילו לא ידעתם עליו חחחחח..
שטראזל השתולל במשחק מס' 3, צעק על השופט שהוא רמאי, והורחק. נחשו מי היה השופט?!חחחחחחחחחחחחחח.......כמובן - דיפאלה...חחחח

תביאו אותו כבר!! נהייתי חם עליו בקטע מוגזם..


:frightened

זה די מוזר. כי אותנו השופט הזה דפק דווקא בסדרה נגד מונאקו (אם זכרוני אינו מטעה אותי)
נערך לאחרונה על ידי felix_r בתאריך 24 יוני 2026, 14:51, נערך פעם אחת בסך הכל.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 14:50

עידן כתב:
MTA2311 כתב:
אליאור כתב:שומע את הדיבורים על הגדלת התקציב ב-20 אחוז. לא חושב שזה מספיק. צריך לפחות ב-50 אחוז.

גם זה לא יקרה


למה לא? הסגל יישאר אותו סגל כמעט אחד לאחד, אולי אפילו ישאירו את הנקינס שיש כבר קריאות להשאיר אותו כי הוא אחלה שחקן בעצם (ושוק הסנטרים קשה ודל), ובאותה נשימה כמעט כל הסגל שנשאר גם קיבל שדרוג.

אותו סגל+שדרוג בשכר לסגל האיכותי הזה = עלייה בתקציב של 20 אחוז והתמודדות בכבוד רב על מקום 10 בעונה הקרובה ביורוליג!

מדויק
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 15:00

felix_r כתב:
my man כתב:בדקתי אתמול מה היה הסיפור עם שטראזל ולמה הוא הורחק מהמשחק החמישי ומסתבר שיש לנו גורל משותף עם הבחור שאתם אפילו לא ידעתם עליו חחחחח..
שטראזל השתולל במשחק מס' 3, צעק על השופט שהוא רמאי, והורחק. נחשו מי היה השופט?!חחחחחחחחחחחחחח.......כמובן - דיפאלה...חחחח

תביאו אותו כבר!! נהייתי חם עליו בקטע מוגזם..


:frightened

זה די מוזר. כי אותנו השופט הזה דפק דווקא בסדרה נגד מונאקו (אם זכרוני אינו מטעה אותי)

לא לא זה היה אחד אחר...
דיפאלה דפק אותנו (כמה פעמים יש לומר) מול פאו
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־73 אורחים