גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי רנדי וייט » 23 יוני 2026, 22:51

למה לא עשו עברה על אודיאסי
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07



Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 22:52

נראה לי שברור לכולם עכשיו מי השחקן הישראלי הכי טוב מחוץ לNBA
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 22:53

מזל טוב
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 22:53

ייייייייייייייש!!! :dance4 :clap2 :dance4 :clap2
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:53

ישששששש
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי רנדי וייט » 23 יוני 2026, 22:53

ישששששששש אליפות
רנדי וייט
 
הודעות: 950
הצטרף: 20 אוקטובר 2011, 20:07

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 22:53

ה 58 ובענקקקקקקק
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 23 יוני 2026, 22:54

אליפות!!!!!
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 22:54

על הפרצוף של עופר ינאי
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שמואל1 » 23 יוני 2026, 22:55

סורקין הגיע בענק למאני טיים. שאפו
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 22:55

שועל כתב:על הפרצוף של עופר ינאי


אליפות זה לא בשביל כול אחד
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Jazzman » 23 יוני 2026, 22:55

לונדברג זה נכס. קור רוח כזה לא רואים הרבה.
Jazzman
 
הודעות: 1574
הצטרף: 01 פברואר 2022, 23:11

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 22:55

טוב, עכשיו אפשר לחזור להפצצות באיראן :laugh1
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי itai7 » 23 יוני 2026, 22:55

עונת מלפפונים נאה לכולנו
itai7
 
הודעות: 12675
הצטרף: 05 אפריל 2011, 10:47

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Mitelka » 23 יוני 2026, 22:57

יש יש ועוד פעם יש!

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 22:57

עם כול הבכי האינסופי וכול התלונות לאורך העונה סיימנו עם דאבל ;)
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי גיא » 23 יוני 2026, 22:58

יססס יופי רומן! יש מכבי!!
גיא
 
הודעות: 1310
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Avi1508 » 23 יוני 2026, 22:58

ישששש
אף פעם אי אפשר להמר נגד מכבי, גם בעונה כזאת
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 23 יוני 2026, 23:01

להחתים את לונדברג עד סוף הקריירה
לגבי בריסט אני לא חושב בכלל
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Shay_uzan » 23 יוני 2026, 23:03

כדורסל משחקים 40 דקות ובסוף הפועל מפסידה
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־68 אורחים

cron