גבריאל "איפה" לונדברג חתם במכבי ת"א

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גבריאל "איפה" לונדברג חתם במכבי ת"א

הודעהעל ידי שמואל1 » 23 יוני 2026, 23:04

Jazzman כתב:צריך להישאר. ממלא כמעט את החלל שהשאיר רוקאס. לא בדיוק רכז. אבל מוביל כדור נהדר. חכם מאד. קור רוח פסיכי. חזק. קליעה טובה. קלאסה.
הוא רכז טוב מאוד.
רכז זה לא רק אסיסטים אלא גם ניהול משחק, שליטה בקצב, חוכמת משחק. את כל זה יש לאיפה.
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14



Re: גבריאל

הודעהעל ידי my man » 23 יוני 2026, 23:20

אני בעד להשאיר....
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גבריאל

הודעהעל ידי omerk » 23 יוני 2026, 23:25

תענוג לראות אותו מפעיל את שאר הקבוצה וצועק הוראות
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גבריאל

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 01:58

לא זוכר מתי הפעם האחרונה ששחקן הגיע באמצע עונה למכבי ונתן כזה אימפקט מיידי
מכבי בלעדיו ואיתו זה שתי קבוצות שונות
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גבריאל

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 02:10

הוא פשוט עושה את כולם סביבו ליותר טובים. אני כל כך אוהב אותו זה משהו..
שיחזירו את קולסון ויש פה שניים שאפשר לאהוב עד האינסוף..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גבריאל

הודעהעל ידי BIG sofo » 24 יוני 2026, 02:21

הממוצעים של איפה לונדברג בסדרת הגמר נגד הפועל תל אביב (4 משחקים):
17.5 נקודות (71 אחוז ל2 נקודות, 33 אחוז ל3 נקודות)
2.75 ריבאונדים
4 אסיסטים
2 חטיפות
18 פאולים שעשו עליו
הלך 19 פעמים לקו (ממוצע 4.75 זריקות עונשין למשחק)
ב-30 דקות בממוצע למשחק.
BIG sofo
 
הודעות: 3233
הצטרף: 05 אפריל 2011, 21:39

Re: גבריאל "איפה" לונדברג חתם במכבי ת"א

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 08:01

שוב, עמדה 1 שלו ושל בלאט היא לא טובה מספיק.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גבריאל

הודעהעל ידי felix_r » 24 יוני 2026, 09:34

MTA2311 כתב:שוב, עמדה 1 שלו ושל בלאט היא לא טובה מספיק.


אבל יש גם את קלארק.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גבריאל

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 09:55

הוא שחקן טוב, אבל לא 1.6 מיליון דולר טוב.

ובאופן כללי כל עוד הסגל יישאר כמעט זהה לסגל של עונה שעברה עם שינויים קוסמטיים, לא הייתי מצפה שנתקדם יותר מידי. מסגל שסיים מקום 12 ביורוליג אולי נטפס למקומות 8-10, וגם זה תלוי כמה המתחרות יתחזקו במקביל.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: גבריאל "איפה" לונדברג חתם במכבי ת"א

הודעהעל ידי שמואל1 » 24 יוני 2026, 10:01

עידן כתב:הוא שחקן טוב, אבל לא 1.6 מיליון דולר טוב.

ובאופן כללי כל עוד הסגל יישאר כמעט זהה לסגל של עונה שעברה עם שינויים קוסמטיים, לא הייתי מצפה שנתקדם יותר מידי. מסגל שסיים מקום 12 ביורוליג אולי נטפס למקומות 8-10, וגם זה תלוי כמה המתחרות יתחזקו במקביל.
שווה 1.6 חד משמעית
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־76 אורחים