הוא רכז טוב מאוד.Jazzman כתב:צריך להישאר. ממלא כמעט את החלל שהשאיר רוקאס. לא בדיוק רכז. אבל מוביל כדור נהדר. חכם מאד. קור רוח פסיכי. חזק. קליעה טובה. קלאסה.
רכז זה לא רק אסיסטים אלא גם ניהול משחק, שליטה בקצב, חוכמת משחק. את כל זה יש לאיפה.
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
הוא רכז טוב מאוד.Jazzman כתב:צריך להישאר. ממלא כמעט את החלל שהשאיר רוקאס. לא בדיוק רכז. אבל מוביל כדור נהדר. חכם מאד. קור רוח פסיכי. חזק. קליעה טובה. קלאסה.


MTA2311 כתב:שוב, עמדה 1 שלו ושל בלאט היא לא טובה מספיק.
שווה 1.6 חד משמעיתעידן כתב:הוא שחקן טוב, אבל לא 1.6 מיליון דולר טוב.
ובאופן כללי כל עוד הסגל יישאר כמעט זהה לסגל של עונה שעברה עם שינויים קוסמטיים, לא הייתי מצפה שנתקדם יותר מידי. מסגל שסיים מקום 12 ביורוליג אולי נטפס למקומות 8-10, וגם זה תלוי כמה המתחרות יתחזקו במקביל.

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־60 אורחים