רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת"א

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת"א

הודעהעל ידי MTA2311 » 10 אפריל 2026, 08:13

רק בשביל קונטקסט: שני המשתמשים שיורדים פה על קטש מנסים למכור לנו את פניני כבר שנתיים
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19



Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי גיא » 10 אפריל 2026, 11:58

A.Parker כתב:
גיא כתב:
A.Parker כתב:אני לא שופט מאמנים רק לפי תארים, ומה שקטש עושה עם חומר השחקנים, התנהלות ההנהלה והמלחמה יוצא דופן בכל מובן


שני המשחקים הללו הם לא דבר קטן.
זה חתיכת כישלון.
(נוסיף לזה כמו שערן סלע ציין את התבוסה למינכן ב - 24 נקודות)

רוצה לסלוח לו בגלל הריצה היפה והעובדה שלא שיחקנו בבית - סבבה.
אבל זה לא שלא נכנסו זריקות. הקבוצה פשוט לא שמרה, פשוט נדרסה. לא עשתה פאולים,
וזה עודד שלא ניהל את הארוע הזה בכלל. לא לפני המשחק ולא במהלכו

אני לא מקטין אותם. מכבי שיחקה נורא בלי הגנה בכלל ואין לזה תירוץ. עדיין במאזן הכולל אני חושב שהוא בעיקר התעלה עם הסגל מאשר התבזה.

זה לא עניין של התבזה או לא.
התבוסות לקבוצות חלשות, כמו מינכן ואתמול - יש פה משהו מוזר.
אתה רואה את סנטוס סורקין, קלארק עם האיבודים שלו, וגם הורד - פשוט באנרגיה נמוכה.

זה כאילו שהשחקנים של מכבי קצת ילדותיים, ואין מי שיתן להם בראש כשצריך.
גיא
 
הודעות: 1310
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי A.Parker » 19 יוני 2026, 04:04

טופ יורוליג
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי Avi1508 » 19 יוני 2026, 10:05

A.Parker כתב:טופ יורוליג

מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 10:10

Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:טופ יורוליג

מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג



לא סתם ינאי רצה אותו וגרם למכבי להחתים אותו לפני שיברח להפועל, עודד הוא מאמן של שחקנים הם מוכנים לשחק בשבילו וראינו את זה אתמול ולא הרבה מאמנים זוכים לכבוד כזה משחקנים, תראה את איטודיס חוץ ממדר מי שם מכבד את איטודיס ומדר הוא הנפגע אולי הכי גדול מאיטודיס בהפועל העונה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 10:19

הסגל הקצר הולך דווקא לטובתו של קטש.
ראינו אותו לאורך העונה מתקשה להשתמש בסגל ארוך.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי omerk » 19 יוני 2026, 10:57

מרסר כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:טופ יורוליג

מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג



לא סתם ינאי רצה אותו וגרם למכבי להחתים אותו לפני שיברח להפועל, עודד הוא מאמן של שחקנים הם מוכנים לשחק בשבילו וראינו את זה אתמול ולא הרבה מאמנים זוכים לכבוד כזה משחקנים, תראה את איטודיס חוץ ממדר מי שם מכבד את איטודיס ומדר הוא הנפגע אולי הכי גדול מאיטודיס בהפועל העונה.

חשוב לציין גם שמאז שהוא ביורוליג, כל הקבוצות שאימן היו קבוצות עם סגלים שנבנו בתקציבים כמעט בלתי מוגבלים, וגם אז הוא הצליח אך ורק בצסקא ונכשל בפנר וגם בהפועל עד כה זו לא בדיוק הצלחה כבירה, עם כדורסל סוחף. המאמן הזה הוא אוברייטד בצורה מטורפת ולא מתקרב בכלל להתמודדות עם האתגרים שקטש התמודד במכבי.
הוא הפך לאיזה "גולדן בוי" בזכות הקרבה לאוברדוביץ, אבל אין ממש הצדקה.
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי Shay_uzan » 19 יוני 2026, 13:30

לחשוב שרצו ששמו ווטו על כל ההחלטות של המועדון עד שהוא עוזב ובכל זאת עבר את הציפיות (וכן, במצב הזה של מכבי זה הרבה מעבר לציפיות)
מה שהוא מסוגל להוציא מכלום
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 13:44

הבעיה העיקרית של קטש (ואני לא מדבר על הגנה) היא בכך, שהכדורסל שלו מסובך, ולוקח לשחקנים חדשים הרבה זמן ללמוד את הכדורסל שלו.

זאת הסיבה שסגלים חדשים נראים אצלו על הפנים לפחות חצי עונה. ראינו את זה עונה, כאשר עונת היורוליג נגמרה לנו כבר במחצית הראשונה של העונה, שהייתה כול כך חלשה, שהמאמן עצמו כמעט פוטר, וגם הריצה היפה מאוד של מכבי במחצית השנייה של העונה לא עזרה.

מי שזוכר, גם בקדנציה הראשונה של קטש במכבי הקבוצה התחילה רע מאוד ביורוליג. לאחר שפוטר, השחקנים אמרו בראיון שהם לא מבינים מה הוא רוצה מהם, ושהתרגילים שלו מסובכים מדיי. (אחר כך צביקה החליף אותו והביא את מכבי לשלושה גמרים, אותם הפסיד בגלל סיבה הפוכה - הכדורסל שלו יותר מדי פשוט וחסר תחכום).

לכן, אני מאמין שצריך להשאיר חלק גדול מהסגל, שכבר למד את הסגנון של קטש. להשאיר את: הורד, בריסט, לונדברג, קלארק (ואולי אפילו את הנקינס כסנטר שלישי בתנאי שסנטר פותח ברמה גבוהה יוחתם)
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי Shay_uzan » 20 יוני 2026, 03:46

הכדורסל שלו זה פיק אנד רול עד שעובד, לומדים את זה בקטסל.
בכל זאת הוא מאמן נהדר עם כל החסרונות שלו. אני לוקח אותו על כל מאמן אחר שהיה פה מאז בלאט (ובלאט הוא המאמן הכי שלם שפגשתי) והאמת אני גם לא חושב שהייתי בסיטואציה הזאת יש מאמן יותר טוב באירופה בשביל מכבי.
כן מכבי תצטרך מאמן הגנה וכנראה הרבה שחקנים פשוט לא מתאימים לו אבל כל עוד אנחנו לא מקימים דריים טיים (שזה פורמט שאני נגדו גם בתקציב בלתי מוגבל, ראו ערך ניקס השנה מול כל קבוצה שדוראנט דרך בה שהיא לא הווריוורס) קטש הוא מאמן טוב לנו כי אם יש את השחקנים שהוא מוכן לתת להם לשחק, הוא מוציא מהם והקבוצה את המקסימום ואני אומר את זה בתור מישהו שלקח לו המון זמן לקבל את קטש.


הערת אגב, מרגיש לי שליאניס יש את כל מה שלקטש חסר וההפך, זה לא יקרה אבל מעניין אותי מה הם היו מסוגלים לעשות יחד
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי A.Parker » 20 יוני 2026, 21:03

Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:טופ יורוליג

מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג

סביר מאוד שבקבוצה עם תקציב גבוה הוא מגיע כמעט כל שנה לפיינל פור לפחות
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 23:26

עודד אדיר, מה שהוא עשה בגמר הזה עם 8 שחקנים זו אומנות .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 23:28

A.Parker כתב:
Avi1508 כתב:
A.Parker כתב:טופ יורוליג

מגיע לו קבוצה עם תקציב גבוה
כשאתה רואה את איטודיס שנחשב למאמן טופ יורוליג נכשל מולו כל פעם עם קבוצה ששווה פי 2 אתה מבין שבסוף הכל עניין של סיטואציה בחיים, אם עודד היה מקבל את הסיטואציות של איטודיס אני בטוח שהוא לא היה במכבי והוא היה מאמן באחת מהגדולות ביורוליג

סביר מאוד שבקבוצה עם תקציב גבוה הוא מגיע כמעט כל שנה לפיינל פור לפחות


אולי. או שלא. לשחק בסגל קצר יותר מתאים לו
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי my man » 23 יוני 2026, 23:31

האיש גאון
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי אליאור » 24 יוני 2026, 00:37

אחלה מאמן וזה לא חדש מהערב.
אליאור
 
הודעות: 266
הצטרף: 13 ינואר 2020, 00:53

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי Shay_uzan » 24 יוני 2026, 00:40

אליפות נטו של מאמן
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 01:29

כל כך אוהב אותו
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת"א

הודעהעל ידי Mitelka » 24 יוני 2026, 08:49

הגדול ביותר מאז בלאט. באותה שורה עם הגדולים כאן. הביא דאבל בנחיתות מוחלטת, עם קבוצה פצועה וחלשה של תחתית אמצע יורוליג, מול קבוצת מיליונים שלא נבנתה פה מעולם ועשתה פלייאוף יורוליג.

נתן לה 1-3 בראש. זכה בדאבל כשהוא גם מנצח ירושלים לא פראיירית בכלל שגם לה לא חסר משאבים.

התמודדות בלתי אפשרית מול הנהלה.
פיתוח שחקנים ברמה הכי גבוהה - קלארק שהגיע ילד בשנה מקצוענית מלאה ראשונה, אושיי בריסט שהגיע פעם ראשונה לאירופה והיה נראה עב"מ בהתחלה. איפה לונדברג שחקן גמור, ששילמו לנו רק כדי שילך מפרטיזן.

מאמן פיתוח שחקנים מבריק, מאמן כדורסל מעולה ואיש שהוא מעל המערכת הזו ובענק.



Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 09:22

מאמן מצוין. הסופרלטיבים פה בעיני כרגיל מוגזמים, גם לגבי קטש, וגם לגבי סורקין ולונדברג. וזה עוד בלי לדבר על הסופרלטיבים שרצו פה בפורום לאורך העונה שאמרו שווקר גדול כמו פארקר והשוואות נוספות כאלו.
עידן
 
הודעות: 6721
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: רשמית: עודד קטש מונה למאמן מכבי ת"א

הודעהעל ידי שמואל1 » 24 יוני 2026, 10:02

Mitelka כתב:הגדול ביותר מאז בלאט. באותה שורה עם הגדולים כאן. הביא דאבל בנחיתות מוחלטת, עם קבוצה פצועה וחלשה של תחתית אמצע יורוליג, מול קבוצת מיליונים שלא נבנתה פה מעולם ועשתה פלייאוף יורוליג.

נתן לה 1-3 בראש. זכה בדאבל כשהוא גם מנצח ירושלים לא פראיירית בכלל שגם לה לא חסר משאבים.

התמודדות בלתי אפשרית מול הנהלה.
פיתוח שחקנים ברמה הכי גבוהה - קלארק שהגיע ילד בשנה מקצוענית מלאה ראשונה, אושיי בריסט שהגיע פעם ראשונה לאירופה והיה נראה עב"מ בהתחלה. איפה לונדברג שחקן גמור, ששילמו לנו רק כדי שילך מפרטיזן.

מאמן פיתוח שחקנים מבריק, מאמן כדורסל מעולה ואיש שהוא מעל המערכת הזו ובענק.



Sent from my SM-S926B using Tapatalk
עד שלא יביא אליפות אירופה הוא לא יכול להיות מהגדולים ביותר
תמונה
סמל אישי של המשתמש
שמואל1
חבר צוות
 
הודעות: 43796
הצטרף: 08 אפריל 2011, 16:14

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־73 אורחים