זאק הנקינס חתם במכבי

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי Mitelka » 24 יוני 2026, 16:29

אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.

מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3641
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32



Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 16:34

Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.

מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

הייז והולמס זה אחלה בחלה
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31661
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 16:35

Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.

מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk


צריך מחלקת סקאוטינג טובה ואז אולי היה פחות צורך להתפלל, כי מראש היו עוקבים אחרי מספר שחקנים לאורך זמן והיו יודעים שזו תהיה החתמה מתאימה. ככה היה אפשר גם למצוא שחקנים טובים בזול יותר.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 17:08

Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.

מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

ולכן אי אפשר להשאיר פה את הנקינס עם כמה שהוא חמוד וחביב והיה באמת סבבה גם מקצועית בפלייאוף.
הרי ברור מה יקרה: יודיעו על הארכת חוזה להנקינס ושבמקביל "עובדים חזק בשוק" להביא סנטר טופ יורוליג והנקינס רק בא בתור אופצייה שלישית רביעית, ואז יעבור הזמן ולא ימצאו כלום ונתחיל את העונה עם סורקין והנקינס בעמדת הסנטר ובסוף יודיעו לנו שריברו חתם, הוא יגיע לא בכושר ופצוע ונאבד את עונת היורוליג שוב בנובמבר.

אסור להסכים למצב ששוב מחתימים קודם כל את הסנטר השלישי לפני שמוודאים שיש סנטר ראשון נורמלי.
omerk
 
הודעות: 1932
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 17:25

omerk כתב:
Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.

מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

ולכן אי אפשר להשאיר פה את הנקינס עם כמה שהוא חמוד וחביב והיה באמת סבבה גם מקצועית בפלייאוף.
הרי ברור מה יקרה: יודיעו על הארכת חוזה להנקינס ושבמקביל "עובדים חזק בשוק" להביא סנטר טופ יורוליג והנקינס רק בא בתור אופצייה שלישית רביעית, ואז יעבור הזמן ולא ימצאו כלום ונתחיל את העונה עם סורקין והנקינס בעמדת הסנטר ובסוף יודיעו לנו שריברו חתם, הוא יגיע לא בכושר ופצוע ונאבד את עונת היורוליג שוב בנובמבר.

אסור להסכים למצב ששוב מחתימים קודם כל את הסנטר השלישי לפני שמוודאים שיש סנטר ראשון נורמלי.


בסוף גם הוא וגם סנטוס יישארו. המשכיות.
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: זאק הנקינס חתם במכבי

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 17:34

עידן כתב:
omerk כתב:
Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.

מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

ולכן אי אפשר להשאיר פה את הנקינס עם כמה שהוא חמוד וחביב והיה באמת סבבה גם מקצועית בפלייאוף.
הרי ברור מה יקרה: יודיעו על הארכת חוזה להנקינס ושבמקביל "עובדים חזק בשוק" להביא סנטר טופ יורוליג והנקינס רק בא בתור אופצייה שלישית רביעית, ואז יעבור הזמן ולא ימצאו כלום ונתחיל את העונה עם סורקין והנקינס בעמדת הסנטר ובסוף יודיעו לנו שריברו חתם, הוא יגיע לא בכושר ופצוע ונאבד את עונת היורוליג שוב בנובמבר.

אסור להסכים למצב ששוב מחתימים קודם כל את הסנטר השלישי לפני שמוודאים שיש סנטר ראשון נורמלי.


בסוף גם הוא וגם סנטוס יישארו. המשכיות.

זהו הרגת אותי סופית
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31661
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־93 אורחים