אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.
מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.
מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.
מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.
מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
omerk כתב:Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.
מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
ולכן אי אפשר להשאיר פה את הנקינס עם כמה שהוא חמוד וחביב והיה באמת סבבה גם מקצועית בפלייאוף.
הרי ברור מה יקרה: יודיעו על הארכת חוזה להנקינס ושבמקביל "עובדים חזק בשוק" להביא סנטר טופ יורוליג והנקינס רק בא בתור אופצייה שלישית רביעית, ואז יעבור הזמן ולא ימצאו כלום ונתחיל את העונה עם סורקין והנקינס בעמדת הסנטר ובסוף יודיעו לנו שריברו חתם, הוא יגיע לא בכושר ופצוע ונאבד את עונת היורוליג שוב בנובמבר.
אסור להסכים למצב ששוב מחתימים קודם כל את הסנטר השלישי לפני שמוודאים שיש סנטר ראשון נורמלי.
עידן כתב:omerk כתב:Mitelka כתב:אם להיות ריאליים אין סנטר טופ יורוליג זמינים בשוק. כולם נעולים. וגם המבחר לא גדול בעמדה הזו.
מי שיגיע זה אולי סנטר טופ יורוקאפ/אלופות או פליט נ.ב.א שהתפללו שיהפוך לסנטר טופ יורוליג.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
ולכן אי אפשר להשאיר פה את הנקינס עם כמה שהוא חמוד וחביב והיה באמת סבבה גם מקצועית בפלייאוף.
הרי ברור מה יקרה: יודיעו על הארכת חוזה להנקינס ושבמקביל "עובדים חזק בשוק" להביא סנטר טופ יורוליג והנקינס רק בא בתור אופצייה שלישית רביעית, ואז יעבור הזמן ולא ימצאו כלום ונתחיל את העונה עם סורקין והנקינס בעמדת הסנטר ובסוף יודיעו לנו שריברו חתם, הוא יגיע לא בכושר ופצוע ונאבד את עונת היורוליג שוב בנובמבר.
אסור להסכים למצב ששוב מחתימים קודם כל את הסנטר השלישי לפני שמוודאים שיש סנטר ראשון נורמלי.
בסוף גם הוא וגם סנטוס יישארו. המשכיות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־94 אורחים