ת'רד מלפפונים 2026/2027

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 17:04

https://www.ynet.co.il/sport/israelibas ... e#autoplay
למרות שכבר בסוף מאי קיבל קולדבלה מבעלי המועדון את מסגרת התקציב לעונה הבאה - שצפויה לגדול בכ-30 אחוז - וכן אור ירוק להתחיל בהחתמת שחקנים, במכבי טוענים כי עד כה לא הושלמה אף החתמה חדשה וכי הוא "גורר רגליים". במקביל מתנהלות שיחות עם מספר שחקנים מהסגל הנוכחי, בהם ג'ון דיברתולומיאו, תמיר בלאט, אושיי בריסט ואיפה לונדברג, אך גם בגזרתם טרם נרשמה פריצת דרך. במועדון חוששים כי אם קולדבלה אכן יעזוב בהמשך לרומא, הדבר עלול להשאיר את מכבי ללא דמות מרכזית בניהול המשא ומתן מול שחקנים וסוכנים בשלב קריטי של הקיץ.


כל מנהל מקצועי יותר גרוע מהקודם זה כבר באמת כישרון לבחור אותם כ"כ גרוע.
מכבי צריכה לתבוע אותו ואת רומא בפיבא. חוצפן שיעוף כבר
omerk
 
הודעות: 1933
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53



Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 17:24

omerk כתב:https://www.ynet.co.il/sport/israelibasketball/article/r1uj6qtffe#autoplay
למרות שכבר בסוף מאי קיבל קולדבלה מבעלי המועדון את מסגרת התקציב לעונה הבאה - שצפויה לגדול בכ-30 אחוז - וכן אור ירוק להתחיל בהחתמת שחקנים, במכבי טוענים כי עד כה לא הושלמה אף החתמה חדשה וכי הוא "גורר רגליים". במקביל מתנהלות שיחות עם מספר שחקנים מהסגל הנוכחי, בהם ג'ון דיברתולומיאו, תמיר בלאט, אושיי בריסט ואיפה לונדברג, אך גם בגזרתם טרם נרשמה פריצת דרך. במועדון חוששים כי אם קולדבלה אכן יעזוב בהמשך לרומא, הדבר עלול להשאיר את מכבי ללא דמות מרכזית בניהול המשא ומתן מול שחקנים וסוכנים בשלב קריטי של הקיץ.


כל מנהל מקצועי יותר גרוע מהקודם זה כבר באמת כישרון לבחור אותם כ"כ גרוע.
מכבי צריכה לתבוע אותו ואת רומא בפיבא. חוצפן שיעוף כבר


לא אמרו שבריסט וג'ונדי כבר האריכו חוזה?
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 17:34

איףףף איך נפלנו איתו
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31662
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 17:44

הממממ ממש לא קונה את זה


הדלפה קלאסית של ההנהלה שכרגיל כולם אשמים חוץ ממנה.

אם הוא לא עושה את תפקידו, למה הוא עדיין במועדון?
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47899
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 17:50

MTA2311 כתב:הממממ ממש לא קונה את זה


הדלפה קלאסית של ההנהלה שכרגיל כולם אשמים חוץ ממנה.

אם הוא לא עושה את תפקידו, למה הוא עדיין במועדון?

נכון מאוד
A.Parker
 
הודעות: 11803
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 18:07

זה כמעט תמיד שילוב...גם ההנהלה מתנהלת כרגיל וגם קלאודיו לא משהו בתפקידו
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31662
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 18:20

my man כתב:זה כמעט תמיד שילוב...גם ההנהלה מתנהלת כרגיל וגם קלאודיו לא משהו בתפקידו
כביכול שילוב רק לא באמת כי מי מינה אותו? המזוזה בהיכל? ומי אחראי לזה שהוא עדיין במועדון למרות שהוא עם רגל וחצי באיטליה כבר חצי שנה? דוני?
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47899
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי מרסר » 24 יוני 2026, 18:28

במכבי מעריכים שבונזי קולסון יחתום בשבוע הקרוב במכבי לשנתיים, אם יחתום הוא ירוויח כ 1.5 מיליון דולר לעונה.



https://www.ynet.co.il/sport/israelibas ... 0#autoplay
מרסר
 
הודעות: 8083
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי Mitelka » 24 יוני 2026, 18:40

יאללה עם הטיזינג הזה. כמו עם טייריק ג'ונס שעוד רגע חתם.

עד שלא רישמי לא קונה את זה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3644
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 18:46

מת עליו אבל עדיין חושב שהוא לא מתאים עם בריסט.

אולי בתיאוריה היה בזה הגיון אם היו מסבים אחד מהם לעמדה 4, אבל יש לנו את הורד וליף בעמדה הזאת.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47899
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי עידן » 24 יוני 2026, 18:51

MTA2311 כתב:מת עליו אבל עדיין חושב שהוא לא מתאים עם בריסט.

אולי בתיאוריה היה בזה הגיון אם היו מסבים אחד מהם לעמדה 4, אבל יש לנו את הורד וליף בעמדה הזאת.


הנקינס וסנטוס יישארו, ליף יוסט בעמדת הצורך לעמדה 5, והנה לך המשכיות+סגל איכותי ועמוק
עידן
 
הודעות: 6728
הצטרף: 15 יולי 2012, 15:52

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 18:53

עידן כתב:
MTA2311 כתב:מת עליו אבל עדיין חושב שהוא לא מתאים עם בריסט.

אולי בתיאוריה היה בזה הגיון אם היו מסבים אחד מהם לעמדה 4, אבל יש לנו את הורד וליף בעמדה הזאת.


הנקינס וסנטוס יישארו, ליף יוסט בעמדת הצורך לעמדה 5, והנה לך המשכיות+סגל איכותי ועמוק

Sounds about right
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47899
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 19:15

לא קונה את זה עד שיחתום רשמית...ושיביאו איתו את שטרזל הייז והולמס
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31662
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי Mitelka » 24 יוני 2026, 20:21

MTA2311 כתב:מת עליו אבל עדיין חושב שהוא לא מתאים עם בריסט.

אולי בתיאוריה היה בזה הגיון אם היו מסבים אחד מהם לעמדה 4, אבל יש לנו את הורד וליף בעמדה הזאת.
לא מסכים. מדברים על עומק בעונה שלמה, בונזי נותן קליעה יציבה מה-3 ומשחק פוסט אפ. בריסט ריבאונדר אדיר, הולך חזק לטבעת. בונזי יתן דקות ב-4, ליף הפריך הזה יחזיק עונה שלמה?

אני סוף סוף אשמח לעמדה 3-4 "עמוסה".

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3644
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 20:31

מה זה לא צריך אותו? למישהו נראה הגיוני שה-3 הפותח שלנו ביורוליג זה ריימן?
omerk
 
הודעות: 1933
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 20:33

אני לא מאמין שקולסון יגיע עד שאני אראה וולקאם אבל אם הבלתי יאמן יקרה וקולסון יגיע אז זה המצב של עמדות הפנים שלנו
3: קולסון, בריסט, לביא, ריימן
4: הורד, ליף
5: זר, סורקין, זר, שיין האנטר

זה הופך את השחקן שיגיע בעמדה 5 לאחת החתיכות הכי חשובות בסגל וקשה לי לסמוך על מכבי שתביא את השחקן המתאים לאור ניסיון השנים האחרונות עם קליפורד אומורי, ג׳יימס ווב, ג׳ארל מרטין וכו׳
מכבי תמיד בסוף מתקמצנת על כמה שקלים כדי לדפוק את כל הסגל
Avi1508
 
הודעות: 4543
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 20:46

Avi1508 כתב:אני לא מאמין שקולסון יגיע עד שאני אראה וולקאם אבל אם הבלתי יאמן יקרה וקולסון יגיע אז זה המצב של עמדות הפנים שלנו
3: קולסון, בריסט, לביא, ריימן
4: הורד, ליף
5: זר, סורקין, זר, שיין האנטר

זה הופך את השחקן שיגיע בעמדה 5 לאחת החתיכות הכי חשובות בסגל וקשה לי לסמוך על מכבי שתביא את השחקן המתאים לאור ניסיון השנים האחרונות עם קליפורד אומורי, ג׳יימס ווב, ג׳ארל מרטין וכו׳
מכבי תמיד בסוף מתקמצנת על כמה שקלים כדי לדפוק את כל הסגל

הייז והולמס לעמדה 5 - שמחתי לעזור

כולה 4 החתמות שלדעתי ירימו אותנו כמה רמות למעלה:
שטראזל קולסון הייז והולמס

אוףףףףף הלוואי והיתה לנו הנהלה ששווה משהו
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31662
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 21:27

Mitelka כתב:
MTA2311 כתב:מת עליו אבל עדיין חושב שהוא לא מתאים עם בריסט.

אולי בתיאוריה היה בזה הגיון אם היו מסבים אחד מהם לעמדה 4, אבל יש לנו את הורד וליף בעמדה הזאת.
לא מסכים. מדברים על עומק בעונה שלמה, בונזי נותן קליעה יציבה מה-3 ומשחק פוסט אפ. בריסט ריבאונדר אדיר, הולך חזק לטבעת. בונזי יתן דקות ב-4, ליף הפריך הזה יחזיק עונה שלמה?

אני סוף סוף אשמח לעמדה 3-4 "עמוסה".

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

באיזה עולם ליף פריך?
A.Parker
 
הודעות: 11803
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 21:28

my man כתב:
Avi1508 כתב:אני לא מאמין שקולסון יגיע עד שאני אראה וולקאם אבל אם הבלתי יאמן יקרה וקולסון יגיע אז זה המצב של עמדות הפנים שלנו
3: קולסון, בריסט, לביא, ריימן
4: הורד, ליף
5: זר, סורקין, זר, שיין האנטר

זה הופך את השחקן שיגיע בעמדה 5 לאחת החתיכות הכי חשובות בסגל וקשה לי לסמוך על מכבי שתביא את השחקן המתאים לאור ניסיון השנים האחרונות עם קליפורד אומורי, ג׳יימס ווב, ג׳ארל מרטין וכו׳
מכבי תמיד בסוף מתקמצנת על כמה שקלים כדי לדפוק את כל הסגל

הייז והולמס לעמדה 5 - שמחתי לעזור

כולה 4 החתמות שלדעתי ירימו אותנו כמה רמות למעלה:
שטראזל קולסון הייז והולמס

אוףףףףף הלוואי והיתה לנו הנהלה ששווה משהו

ממש נדלקת על שטרזל והייז אה? שחקנים נחמדים בעיני אבל ממש לא מעבר
A.Parker
 
הודעות: 11803
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: ת'רד מלפפונים 2026/2027

הודעהעל ידי felix_r » 24 יוני 2026, 22:14

my man כתב:
Avi1508 כתב:אני לא מאמין שקולסון יגיע עד שאני אראה וולקאם אבל אם הבלתי יאמן יקרה וקולסון יגיע אז זה המצב של עמדות הפנים שלנו
3: קולסון, בריסט, לביא, ריימן
4: הורד, ליף
5: זר, סורקין, זר, שיין האנטר

זה הופך את השחקן שיגיע בעמדה 5 לאחת החתיכות הכי חשובות בסגל וקשה לי לסמוך על מכבי שתביא את השחקן המתאים לאור ניסיון השנים האחרונות עם קליפורד אומורי, ג׳יימס ווב, ג׳ארל מרטין וכו׳
מכבי תמיד בסוף מתקמצנת על כמה שקלים כדי לדפוק את כל הסגל

הייז והולמס לעמדה 5 - שמחתי לעזור

כולה 4 החתמות שלדעתי ירימו אותנו כמה רמות למעלה:
שטראזל קולסון הייז והולמס

אוףףףףף הלוואי והיתה לנו הנהלה ששווה משהו


אני רואה את זה קצת אחרת.

הייז - כן, כי חייבים גבוה הגנתי מצוות ביחד עם סורקין ההתקפי.

הולמס - לא. לא רוצה שוב שחקן שלא שיחק באירופה, שייקח לו חצי עונה עד עונה להתרגל לסגנון, ועד שיתרגל כבר היורוליג תברח לנו. אני מעדיף את ברונו פרננדו מפרטיזן. הוא, בניגוד להולמס, כבר התגלח עז זקנה של פרטיזן, והתחיל להבין את המשחק באירופה. מאוד מזכיר בסגנונו את ג'וש ניבו שלפני הפציעה. מאוד חזק ואתלטי.

שטראזל - כן. מאוד מוכשר. רק בן 23 וכבר יש לו ניסיון של 7 עונות ביורוליג. עדיין לפני השיא, וזה הזמן לאסוף אותו, כי אחר כך לא יהיה לנו מספיק כסף. גם רכז וגם קלעי מצוין שיכול לגלוש לעמדה 2 אם מישהו אחר מרכז.

קולסון- לא. אוהב מאוד את קולסון, אבל הוא לא מתאים מכמה סיבות. קודם כול הוא בדיוק כמו בריסט, פורווארד טווינר שמשחק בשתי עמדות הפורווארד. אם בריסט נשאר, אני מעדיף במקום קולסון שחקן 2-3 סוונגמן. שחקן בעמדה 3, אבל אחד כזה שיכול לעזור לגארדים בבניית ההתפקה ובהובלת כדור (סטייל אנטוני פארקר)... אבל זאת לא הסיבה העיקרית למה אני לא הייתי הולך על קולסון. אני אזכיר, שקולסון עזב את מכבי בגלל המצב הביטחוני. בינתיים המצב לא השתנה מי יודע כמה, וכבר מחר שוב יכולים ליפול עלינו טילים. ראינו השנה בהפועל איך השחקנים הכי טובים פתאום בורחים מהארץ ולא רוצים לחזור. אני לא רוצה שדבר כזה יקרה במכבי. עם כול האהבה לקולסון, לא.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52889
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r ו־17 אורחים