המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975
דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.
לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.
עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975
דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.
לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.
ממש. המקום היחיד שיש עליהם כזה הייט הוא פה. אחד השחקנים הישראליים הכי גדולים שהיו במכבי, זה אליפות שלישית פה לדעתי שהוא גורם דומיננטי. פעמיים במשחק 3 נגד הפועל משחק הכרעה בסדרות הקודמות הוא היה המפתח לניצחון , השנה המון ווינריות (בשני המשחקים החלשים שלו). דומיננטיות בליגה, ממוצע דו ספרתי ביורוליג העונה. ואיזה דמות!Gevaudan כתב:עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975
דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.
לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.
אני לרגע מתעלם מזה, איזה מרואיין מהמם הוא. ערכי, כנה, ולמרות האמרה על ה-NBA (זו דעתו) הוא מאוד צנוע.
איזה כיף שהוא חלק מהפנים של מכבי.


אז הבעיה היא סורקין או מקבלי ההחלטות?MTA2311 כתב:לא הייתם שומעים מילה על סורקין אם היה סנטר שני בהיררכיה, 20 דקות בערב, אינסטנט אופנס וכו וכו
אבל המציאות היא שכל עוד הוא במכבי הוא הסנטר הראשון של הקבוצה. גם מבחינה תקציבית וגם מבחינת אסטרטגיה של המועדון. לפוזיציה הזאת הוא לא מתאים.

Mitelka כתב:אז הבעיה היא סורקין או מקבלי ההחלטות?MTA2311 כתב:לא הייתם שומעים מילה על סורקין אם היה סנטר שני בהיררכיה, 20 דקות בערב, אינסטנט אופנס וכו וכו
אבל המציאות היא שכל עוד הוא במכבי הוא הסנטר הראשון של הקבוצה. גם מבחינה תקציבית וגם מבחינת אסטרטגיה של המועדון. לפוזיציה הזאת הוא לא מתאים.
והייתי יכול להאמין לזה אם לא כל הודעה שנייה במשחקים היא כמה סורקין חלש בהגנה (בין אם קלע 0 או קלע 30). אף שחקן לא מקבל "טיפול" כזה בפורום.
ואם הגענו למצב שסורקין שווה 20 דקות בערב אז אנחנו בסדר. יש פה כאלה שבגלל חושבים שהוא עול על הקבוצה.
והמצחיק הוא שבגלל שסורקין הוא התקפית עילוי (כן, עילוי) וגם ככה הכדורסל של קטש הוא מבוסס גארדים ולא משחקים על סנטרים, אז המשימה להשלים לו סנטר היא מאוד מאוד קלה בזכותו ובזכות זה. פועל שחור, רים פרוטקטור שיודע להוריד ריבואנדים ואנחנו מסודרים. הרי לא צריך פה סנטר שמקבל בפוסט כדורים ומנסה לדחוף לסל. אז זה לזכותו גם.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Gevaudan כתב:הדבר הכי טוב שיקרה לרומן מבחינת כדורסל זה אם יבואו באמת שני שחקנים על רמה בעמדה 5.
זה יאלץ אותו להיות יותר קשוב, יותר מדויק ויותר מפוקס על המגרש ובמקביל יאפשר לו בהרכבים מסוימים לרדת לעמדה 4 ולעשות נקודות משם, זו עמדה שיותר נוח לו בה באופן כללי.
בסיטואציה הנוכחית הוא עושה עוול לעצמו ולקבוצה בעמדה 5 כשחקן פותח, זה אירוע שלא מתאים ולא התאים מהרגע הראשון.
Mitelka כתב:ממש. המקום היחיד שיש עליהם כזה הייט הוא פה. אחד השחקנים הישראליים הכי גדולים שהיו במכבי, זה אליפות שלישית פה לדעתי שהוא גורם דומיננטי. פעמיים במשחק 3 נגד הפועל משחק הכרעה בסדרות הקודמות הוא היה המפתח לניצחון , השנה המון ווינריות (בשני המשחקים החלשים שלו). דומיננטיות בליגה, ממוצע דו ספרתי ביורוליג העונה. ואיזה דמות!Gevaudan כתב:עידן כתב:רומן סורקין: "אם הייתי שחקן חופשי, הייתי מגיע ל-NBA"
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548975
דיבר גם על הרצון שלו להרוויח יותר וכו'.
לא ברור לי איך הוא היה מסתדר בנבא עם זה שהוא לא מסוגל לשמור בעליל ועם זה שהוא בקושי לוקח ריבאונד, אבל אוקיי.
אני לרגע מתעלם מזה, איזה מרואיין מהמם הוא. ערכי, כנה, ולמרות האמרה על ה-NBA (זו דעתו) הוא מאוד צנוע.
איזה כיף שהוא חלק מהפנים של מכבי.
כן. הגנה. קטש מעולם לא שמר, על שאראס חיפו 4 שחקנים בהגנה, את סופו הביאו היריבות לפיק אנד רול שוב ושוב כדי לנצל את זה - כולם אגדות מכבי . כולם בהיכל התהילה. רק סורקין כל משחק דואגים להגיד כמה אין לו הגנה וכמה הוא חור. שאגב זה לא תמיד מדוייק (לא שהוא איזה שוס בהגנה)
וזה כמו בריסט עם השלשות והקליעה. אם לשחקנים האלה היה הכל, אם בריסט היה קלעי על בנוסף, אם סורקין היה שחקן ההגנה של השנה, אך אחד מהם לא היה פה אלה מתווכחים על חוזים באוקלהומה או בניקס. יש סיבה למה הם ביורוליג ולא בנ.ב.א. אני יודע את מקומי בהיררכיה שלא יהיה פה שחקן שיש בו הכל , כי אז הם פשוט לא יהיו פה.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.
עידן כתב:Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.
אף אחד לא רוצה.
כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.
מרסר כתב:עידן כתב:Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.
אף אחד לא רוצה.
כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.
זה גם המאמן הזה בית הלחמי לא סופרים אותו, אצל עודד פיני בלאט או צביקה אפילו אדלשטיין כולם היו מתייצבים.
felix_r כתב:מרסר כתב:עידן כתב:Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.
אף אחד לא רוצה.
כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.
זה גם המאמן הזה בית הלחמי לא סופרים אותו, אצל עודד פיני בלאט או צביקה אפילו אדלשטיין כולם היו מתייצבים.
זה לא נכון.
אני זוכר שאצל צביקה שרף אפיק ניסים שנים לא היה מגיע בגלל זהות המאמן
מרסר כתב:עידן כתב:Gevaudan כתב:הוא מאוד מאוד לא רוצה לשחק בנבחרת כרגע.
אף אחד לא רוצה.
כזה עצוב שבכדורסל כולם מתייחסים לנבחרת כמו עצם בגרון ועושים הרבה מאוד כדי לא להגיע לנבחרת.
זה גם המאמן הזה בית הלחמי לא סופרים אותו, אצל עודד פיני בלאט או צביקה אפילו אדלשטיין כולם היו מתייצבים.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, felix_r, Google [Bot], yon1, אליאור ו־18 אורחים