המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
jol9 כתב:פאק... קיבלתי את הפוש הזה עכשיו מחמ"ל... עדיין מקווה שזה לא נכון.

itai7 כתב:ABC מדווחים ש-4 מבנותיו היו על המסוק, נורא
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], felix_r, Google [Bot], Mitelka, מרסר, שמוליק ו־8 אורחים