המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
jol9 כתב:פאק... קיבלתי את הפוש הזה עכשיו מחמ"ל... עדיין מקווה שזה לא נכון.

itai7 כתב:ABC מדווחים ש-4 מבנותיו היו על המסוק, נורא
משתמשים הגולשים בפורום זה: Avi1508, Baidu [Spider], Gevaudan, Google [Bot], מרסר ו־13 אורחים