המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
jol9 כתב:פאק... קיבלתי את הפוש הזה עכשיו מחמ"ל... עדיין מקווה שזה לא נכון.

itai7 כתב:ABC מדווחים ש-4 מבנותיו היו על המסוק, נורא
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], felix_r, Gevaudan, אליאור, מרסר ו־12 אורחים