על ידי felix_r » 17 יוני 2026, 21:47
ankram כתב:Mitelka כתב:עוד שפן מהכובע של קטש גילינו לאחרונה, שעבד לו גם בגביע נגד ירושלים - סורקין יוצא החוצה ומוסר אסיסטים פנימה - בעיקר להורד, אתמול גם לבריסט.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
סורקין נתן משחק מופתי
Sent from my iPhone using Tapatalk
זה מה שאני תמיד טענתי. ההבדל בין בלאט לסורקין הוא בכך שבלאט לא יכול לשמור מספיק טוב גם אם הוא מאוד רוצה. לעומת זאת סורקין יכול לשמור לא רע בכלל אם הוא רק רוצה. בדרך כלל שניהם לא רוצים. הפעם חשיבות המשחק גרמה לסורקין לרצות.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!