המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991
מרסר כתב:מכבי חזרה יפה, עכשיו צריך להשתלט על המשחק.



MTA2311 כתב:סורקין בהגנה זה כמו לשחק 6 מול 4

MTA2311 כתב:סורקין בהגנה זה כמו לשחק 6 מול 4
משתמשים הגולשים בפורום זה: Baidu [Spider], Google Adsense [Bot], omerk ו־77 אורחים