גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:14

איטודיס עושה עתמאן
מכין את הקרקע
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31



Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:16

יצאנו בזול מהרבע הזה
המטרה לרבע השני היא בלי עבירה שלישית לקלארק או לונדברג
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 21:16

מכבי חזרה יפה, עכשיו צריך להשתלט על המשחק.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 18 יוני 2026, 21:19

מרסר כתב:מכבי חזרה יפה, עכשיו צריך להשתלט על המשחק.


לא יתנו לנו השופטים.
העבירה השניה של לונדברג ביזיון.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:19

איך זה שלוש זריקות
בושה
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:22

מדר דחף את ג׳ונדי והוא עוד רוצה עבירה
היה צריך לקבל טכנית על ההיצמדות הזו לג׳ונדי
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 21:22

מדר עשה עבירות תוקף ובוכה
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 יוני 2026, 21:25

הורד נראה שחקן אחר לגמרי מבחינת אינטנסיביות בפלייאוף הזה
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:27

מכבי עם 16 ריבאונדים מתוכם 8 של בריסט
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 18 יוני 2026, 21:29

הבעיה היא שהשלשות לא נכנסות היום בכלל
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 יוני 2026, 21:31

קלארק רע מאוד
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 18 יוני 2026, 21:32

אצל הפועל הישראלים עושים את כול העיברות: גינת 3, פלטין 3
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:33

זה לא ביניים
זה יצא מאודיאסי
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:35

שואל ברצינות, למה זה לא היה עבירת חצי של מוטלי ומיציץ׳, אף שחקן של מכבי לא נגע בכדור
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי MTA2311 » 18 יוני 2026, 21:40

סורקין בהגנה זה כמו לשחק 6 מול 4
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:41

MTA2311 כתב:סורקין בהגנה זה כמו לשחק 6 מול 4

מוטלי מאזן את זה בצד השני
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 18 יוני 2026, 21:46

מכבי 2/14 לשלוש
אם לא נתחיל לקלוע בחצי השני אין לנו סיכוי לנצח היום
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 18 יוני 2026, 21:46

צריך ריכוז הרבה מהנקודות שלהם זה מחוסר ריכוז של מכבי
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Mitelka » 18 יוני 2026, 21:49

בריסט 11 נק' 9 ריב במחצית.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 18 יוני 2026, 21:51

MTA2311 כתב:סורקין בהגנה זה כמו לשחק 6 מול 4


הנקינס 11+ בפלוס/מינוס, סורקים 10-
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־69 אורחים