מרסר כתב:מכבי חזרה יפה, עכשיו צריך להשתלט על המשחק.
לא יתנו לנו השופטים. העבירה השניה של לונדברג ביזיון.
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
אצל הפועל הישראלים עושים את כול העיברות: גינת 3, פלטין 3
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
- דוקטור, תעזור לי! - ממה אתה סובל? - אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן. - אתה אוהד מכבי בכדורסל? - כן, דוקטור, איך ידעת? - חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!