גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Mitelka » 18 יוני 2026, 23:56

מרסר כתב:
Mitelka כתב:
my man כתב:אני מאוהב באיפה.
ברמות קשות. הוא גם משחק טוב בשני הצדדים. שחקן הגנה טוב.

וגבר על.

סגרו איתו כבר חוזה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk



הוא חייב להישאר אבל מכבי חייבת עוד גארד רציני במקום דאוטין, ביורוליג זה לא יספיק ואם ווקר עוזב אז 2 גארדים.
זה לא קשור אליו. הוא את שלו עושה ויעשה.
כמו שאמרת במקום דאוטין ו ווקר צריכים שני שחקנים בקליבר רציני ואנחנו חוזרים על זה פה לא מעט.

הוא צריך להמשיך פה. ולמצקצקים - לא אכפת לי מאיפה יביאו לו כסף, שיביאו לו וגם לעוד 2 גארדים תותחים או שיעופו. אני לא רואה החשבון של מכבי. לא כל שחקן טוב צריך לעשות אלף חישובים על העלות שלו כי זה יפגע ברכש אחר. תזרימו כסף, תיכנסו ל2026 כי אתם עדיין חיים בסכומים של 2014, תגדילו את התקציב משמעותית או שתעופו.

כל שחקן טוב אלף דיונים האם הוא שווה 1.5 או 1.2 או 960 מדורג כי כולם מפחדים (ובצדק כן, ההנהלה הרגילה אותם) שזה יבוא על חשבון רכש איכותי.

זאת לא הבעיה של האוהדים ולא של איפה.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32



Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 00:17

הינה פיני גרשון עכשיו בפודקאסט אצל אהרל'ה ויסברג אמר שהעבירה של מדר על סורקין הייתה בלתי-ספורטיבית
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 00:22

felix_r כתב:הינה פיני גרשון עכשיו בפודקאסט אצל אהרל'ה ויסברג אמר שהעבירה של מדר על סורקין הייתה בלתי-ספורטיבית


ברור נתן לו בוקס לפנים גם פלטין לבריסט , עודד היה צריך לבקש צ'אלנג'.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 00:39

אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 00:44

felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 00:49

מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 00:55

felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש



עזוב כסף מדר רוצה לשחק ביורוליג הוא רואה את בלאט ורומן משחקים המון דקות שם והוא רוצה גם, מה אתה חושב שהפועל לא תביא רכז ברמה גבוהה במקום כריס ג'ונס ויש את מיצ'י'ץ וטיילר אניס שיחזור מפציעה, וכמובן איטודיס שביורוליג לא משתף ישראלים, לא בטוח בכלל שמדר ישאר שם ככה הוא יבקש הבטחה לדקות משמעתיות ומאמן אף פעם לא מתחייב לתת כזאת הבטחה מראש.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 00:57

מרסר כתב:
felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש



עזוב כסף מדר רוצה לשחק ביורוליג הוא רואה את בלאט ורומן משחקים המון דקות שם והוא רוצה גם, מה אתה חושב שהפועל לא תביא רכז ברמה גבוהה במקום כריס ג'ונס ויש את מיצ'י'ץ וטיילר אניס שיחזור מפציעה, וכמובן איטודיס שביורוליג לא משתף ישראלים, לא בטוח בכלל שמדר ישאר שם ככה.


נכון, אבל בגלל שהוא יכול עכשיו לבקש ולקבל כול חוזה , הוא יכניס סעיף שמחייב לשתף אותו ביורוליג. כמו שהיה פעם לכספי הצעיר במכבי.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 00:59

felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:
מרסר כתב:
felix_r כתב:אהרל'ה אמר עכשיו, שעד כמה שהוא יודע, מכבי נתנה לבלאט הצעה אחרונה, כן-כן לא-לא.



לדעתי הוא יחכה לראות מה נסגר עם מדר בהפועל ת"א, אם מדר עוזב למכללות הוא יחתום בהפועל בשכר ענק, ואם מדר ישאר הוא ישאר במכבי או שיצא לחו"ל, הוא עבר למישקו הסוכן הכי גדול באירופה.


מדר לא יעזוב. במיוחד לאחר מה שהוא הראה בחלק האחרון של העונה. ינאי ייתן לו כמה כסף שיבקש



עזוב כסף מדר רוצה לשחק ביורוליג הוא רואה את בלאט ורומן משחקים המון דקות שם והוא רוצה גם, מה אתה חושב שהפועל לא תביא רכז ברמה גבוהה במקום כריס ג'ונס ויש את מיצ'י'ץ וטיילר אניס שיחזור מפציעה, וכמובן איטודיס שביורוליג לא משתף ישראלים, לא בטוח בכלל שמדר ישאר שם ככה.


נכון, אבל בגלל שהוא יכול עכשיו לבקש ולקבל כול חוזה , הוא יכניס סעיף שמחייב לשתף אותו ביורוליג. כמו שהיה פעם לכספי הצעיר במכבי.



יכול להיות, מה שבטוח שאי אפשר לומר בוודאות שבלאט יהיה במכבי או מדר בהפועל בעונה הבאה במאה אחוז.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 19 יוני 2026, 01:14

בדיעבד עוד יתברר שה41 נקודות שמדר קלע על מכבי הם אלה שישאירו את בלאט במכבי על חוזה יחסית סביר
לדעתי זה ברור שאם מדר בהפועל אז בלאט לא דם ואם בלאט לא בהפועל אז אני לא רואה קבוצת יורוליג אחרת שתשלם לו יותר ממכבי

אולי עוד נגלה שעודד קטש אמר לשחקנים לעזוב את מדר חופשי במשחק ההוא בכוונה
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 01:35

עכשיו בדקתי והתברר, שמכבי שיתפה ישראלים ב-82 דקות והפועל רק ב-69 (מתוכן 35 דקות למדר).

נתון מדהים לאור העובדה שמכבי חסרה שני ישראלים טובים ברמת יורוליג בלאט וליף.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 19 יוני 2026, 01:47

עוד בלתי שלא נשרקה במשחק הייתה כשווינרייט תפס לסורקין את הרגליים ויכל לפצוע אותו בסבירות גבוהה
כמובן ששלושת העיוורים לא ראו, למשחק הבא השופטים צריכים להגיע עם מקל נחייה
https://x.com/shaymess91/status/2067686 ... 43545?s=61
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי A.Parker » 19 יוני 2026, 03:53

ניצחון גדול. מרשים מאוד איך שחזרו מהפתיחה המזוויעה. המשחק הזה היה ממש מכור עם עבירות מומצאות, חיסול שיטתי של קלארק ואי שריקה לכמה בלתי, כולל של מדר בסוף. ועדיין מכבי שיחקה נהדר ולקחה גם את המשחק הזה. משחק גדול של לונדברג, ולא פחות מכך של קטש.
A.Parker
 
הודעות: 11799
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי יוסי22 » 19 יוני 2026, 10:19

felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.
יוסי22
 
הודעות: 5180
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:49

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 10:22

יוסי22 כתב:
felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.


אחשלו, אתה מתבלבל. שכחת שיש הגבלת זרים? אתה לא יכול לרשום את ווקר מבלי להוציא זר אחר. לעומת זאת אתה יכול לרשום את בלאט במקום עבו או סהר.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 10:33

felix_r כתב:
יוסי22 כתב:
felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.


אחשלו, אתה מתבלבל. שכחת שיש הגבלת זרים? אתה לא יכול לרשום את ווקר מבלי להוציא זר אחר. לעומת זאת אתה יכול לרשום את בלאט במקום עבו או סהר.



יוסי את מי תוציא מהזרים בשביל להכניס את ווקר ? לפי חוקי המנהלת אפשר לרשום רק 5 זרים למשחק, הפועל משחקים עם 2 גבוהים אז אתה חייב 2 גבוהים אז הנקינס והורד בפנים ושניהם טובים בסדרה הזאת, בגארדים את מי תוציא את בריסט שהוא אחד הטובים היום במכבי את לונדברג שאשכרה ניצח את המשחק אתמול כמעט לבד את קלארק שנראה מצוין וגם זה מחייב את עודד לשחק עם עוד מוביל כדור בגלל הפציעה של תמיר בלאט.
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Avi1508 » 19 יוני 2026, 10:48

בנוגע לדיון על ווקר
אתמול בדיווח אחרי המשחק אמרו שיש מצב שווקר יירשם במקום קלארק שעדיין סובל מרגישות בברך
אתמול די הסתדרנו בלי קלארק אבל לא יודע אם קטש ייקח את ההימור
מכבי המשיכה להסתדר עם סגל קצר ושיתפה במשחק תשעה שחקנים בלבד, בשל מכת הפציעות שמלווה אותה. בעקבות העומס שנוצר בקו האחורי, קיימת אפשרות גבוהה שלוני ווקר, שלא שיחק בחמשת משחקיה האחרונים של הקבוצה, יחזור לסגל במשחק הבא וייקח חלק בסדרת הגמר. קלארק שיחק כמות קטנה של דקות גם לאור רגישות בשריר, ולא מן הנמנע שקטש יתן לו מנוחה. מי שלא צפוי לשוב לאור פציעתו הוא תמיר בלאט, כשבמועדון מעדיפים שלא להחמיר את הפציעה בשריר התאומים ממנה הוא סובל.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548185
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי מרסר » 19 יוני 2026, 10:57

Avi1508 כתב:בנוגע לדיון על ווקר
אתמול בדיווח אחרי המשחק אמרו שיש מצב שווקר יירשם במקום קלארק שעדיין סובל מרגישות בברך
אתמול די הסתדרנו בלי קלארק אבל לא יודע אם קטש ייקח את ההימור
מכבי המשיכה להסתדר עם סגל קצר ושיתפה במשחק תשעה שחקנים בלבד, בשל מכת הפציעות שמלווה אותה. בעקבות העומס שנוצר בקו האחורי, קיימת אפשרות גבוהה שלוני ווקר, שלא שיחק בחמשת משחקיה האחרונים של הקבוצה, יחזור לסגל במשחק הבא וייקח חלק בסדרת הגמר. קלארק שיחק כמות קטנה של דקות גם לאור רגישות בשריר, ולא מן הנמנע שקטש יתן לו מנוחה. מי שלא צפוי לשוב לאור פציעתו הוא תמיר בלאט, כשבמועדון מעדיפים שלא להחמיר את הפציעה בשריר התאומים ממנה הוא סובל.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548185



הבעיה אצל ווקר שאצלו זה לא משנה מה חשיבות המשחק זה יכול להיות משחק יורוליג זה יכול להיות משחק ליגה מעפן בגליל או משחק על אליפות והוא ימשיך להיות אותו הדבר, הוא ימשיך לזרוק מכול מקום ולא תמיד הכדורים נכנסים לו ושלא נכנסים לו הכדורים הוא נהפך לנטל .
מרסר
 
הודעות: 8080
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי Mitelka » 19 יוני 2026, 11:31

יוסי22 כתב:
felix_r כתב:תגידו, בלאט לא אמור היה להבריא כבר?
אני לא אומר שהוא צריך לשחק, אני רק אומר שקטש צריך לרשום אותו כדי שהשופטים לא יקבלו את הרושם שהם יכולים לגמור לנו את כול הגארדים בעבירות.


יש פתרון הרבה יותר פשוט לעניין הזה, להפסיק להיות יהיר ולרשום את ווקר שיהיה גיבוי על הספסל.

זה כמעט עלה לנו בהפסד במשחק האחרון.
אי אפשר לרשום את ווקר בלי לוותר על זר אחר.

המועמד היחיד הריאלי זה הנקינס אבל לא חושב שאפשר ללכת לשינוי מערך כזה בלי סנטר בכלל.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 2 : הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, חמישי, 20

הודעהעל ידי felix_r » 19 יוני 2026, 11:50

- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52885
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: A.Parker, Avi1508, Blazergun, felix_r ו־61 אורחים