זה לא קשור אליו. הוא את שלו עושה ויעשה.מרסר כתב:Mitelka כתב:ברמות קשות. הוא גם משחק טוב בשני הצדדים. שחקן הגנה טוב.my man כתב:אני מאוהב באיפה.
וגבר על.
סגרו איתו כבר חוזה.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
הוא חייב להישאר אבל מכבי חייבת עוד גארד רציני במקום דאוטין, ביורוליג זה לא יספיק ואם ווקר עוזב אז 2 גארדים.
כמו שאמרת במקום דאוטין ו ווקר צריכים שני שחקנים בקליבר רציני ואנחנו חוזרים על זה פה לא מעט.
הוא צריך להמשיך פה. ולמצקצקים - לא אכפת לי מאיפה יביאו לו כסף, שיביאו לו וגם לעוד 2 גארדים תותחים או שיעופו. אני לא רואה החשבון של מכבי. לא כל שחקן טוב צריך לעשות אלף חישובים על העלות שלו כי זה יפגע ברכש אחר. תזרימו כסף, תיכנסו ל2026 כי אתם עדיין חיים בסכומים של 2014, תגדילו את התקציב משמעותית או שתעופו.
כל שחקן טוב אלף דיונים האם הוא שווה 1.5 או 1.2 או 960 מדורג כי כולם מפחדים (ובצדק כן, ההנהלה הרגילה אותם) שזה יבוא על חשבון רכש איכותי.
זאת לא הבעיה של האוהדים ולא של איפה.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk

