גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 23:03

שועל כתב:להחתים את לונדברג עד סוף הקריירה
לגבי בריסט אני לא חושב בכלל



בריסט עשה היום כמה מהלכים של ווינר בכלל סדרה טובה מאוד שלו, אבל צריך להביא עוד 3 עם קליעה
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26



Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 23:12

כן, בסדרה הזאת הוא לא פגע לשלוש לכול אורכה, וזה מוזר, כי יש לו 38.8% עונתי בליגה. נראה לי הקליעה ירדה כי הוא עבד קשה מאוד והשקיע אינסוף אנרגיה
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי felix_r » 23 יוני 2026, 23:15

עכשיו כשאני חושב על זה, אם ינאי לא היה מעביר את המשחקים ליד אליהו, אני לא בטוח שמכבי לוקחת את הסדרה. כי ביד אליהו פתאום לקחנו שני משחקי "חוץ", מה שבטוח לא היה קורה בדרייב-אין.
- דוקטור, תעזור לי!
- ממה אתה סובל?
- אני לא אוכל, לא שותה, רק בוכה כל הזמן.
- אתה אוהד מכבי בכדורסל?
- כן, דוקטור, איך ידעת?
- חביבי, יש לך מקרה חמור של פדרמאניה-דיפרסיה!
סמל אישי של המשתמש
felix_r
 
הודעות: 52886
הצטרף: 05 אפריל 2011, 18:18

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 23:18

לא הייתי שורד מהפך של הפועל, זה היה כתם למכבי לכול החיים כמו ההפסד לגליל בחצי גמר ב 93 אחרי 23 אליפוית רצוף עד היום מזכירים את זה.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי omerk » 23 יוני 2026, 23:24

גינת חתיכת פרחח אה?
האהבה אף פעם לא נכשלת
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Gevaudan » 23 יוני 2026, 23:35

סגל של 7 שחקנים כשירים ועוד אחד ספייר, עם הרכב זרים שכסדרו שווה (אולי) מקום 16 ביורוליג, ומרביצים להם 3-1 על הראש.

מנגד, קבוצה של 200 (אולי יותר) מיליון ש"ח, כמות זרים שיכולה למלא ליגיון, ולא יוצאת עם אף תואר ביד.

אנחנו מכבי.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Mitelka » 23 יוני 2026, 23:37

Gevaudan כתב:סגל של 7 שחקנים כשירים ועוד אחד ספייר, עם הרכב זרים שכסדרו שווה (אולי) מקום 16 ביורוליג, ומרביצים להם 3-1 על הראש.

מנגד, קבוצה של 200 (אולי יותר) מיליון ש"ח, כמות זרים שיכולה למלא ליגיון, ולא יוצאת עם אף תואר ביד.

אנחנו מכבי.
אנחנו מכבי ועודד קטש הוא המלך.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 23:41

הפועל של ינאי לפחות בארץ היא כישלון ענקי, 0 תארים מתוך 6 אפשריים והפסד לדעתי בפעם הראשונה בבית במשחק מכריע על אלפיות, למרות שיד אליהו אף פעם לא יהיה באמת הבית של הפועל .
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 23:44

חחח, אורי אלון הבעלים לשעבר של הפועל ירושלים עוקץ את ינאי

https://x.com/i/status/2069510886524355059
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Gevaudan » 23 יוני 2026, 23:44

בוא'נה, אתם קולטים שעופר שילם לראנדולף איזה מיליון דולר כדי לשבת ולראות את מכבי מניפה לו מעל הראש צלחת?
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 23:48

Gevaudan כתב:בוא'נה, אתם קולטים שעופר שילם לראנדולף איזה מיליון דולר כדי לשבת ולראות את מכבי מניפה לו מעל הראש צלחת?


עזוב ניהול הקבוצה שם הוא מזעזע השחקנים הזרים מתייחסים אליו בתור כספומט, אוטורו שמקבל מעל ל 2 מיליון יורו לעונה חודשיים ישב בבלגרד וביוון והעלה במשקל וראינו היום שהוא בכלל לא כשיר ב 30 אחוז
נערך לאחרונה על ידי מרסר בתאריך 24 יוני 2026, 00:05, נערך פעם אחת בסך הכל.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 23 יוני 2026, 23:49

אגב ינאי אמר איטודיס נשאר גם בעונה הבאה בהפועל ת"א.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Shay_uzan » 24 יוני 2026, 00:41

omerk כתב:גינת חתיכת פרחח אה?
האהבה אף פעם לא נכשלת

מזכיר שהוא פצוע לחלון נבחרת, מאז שהוא הודיע את זה, הוא שיחק 3 משחקים...
אם רק זה היה שחקן מכבי
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Shay_uzan » 24 יוני 2026, 00:42

מרסר כתב:הפועל של ינאי לפחות בארץ היא כישלון ענקי, 0 תארים מתוך 6 אפשריים והפסד לדעתי בפעם הראשונה בבית במשחק מכריע על אלפיות, למרות שיד אליהו אף פעם לא יהיה באמת הבית של הפועל .

להגנתו, הם לא לקחו אליפות 58 שנה, רק 3 מהן איתו
תמונה
סמל אישי של המשתמש
Shay_uzan
 
הודעות: 10180
הצטרף: 31 יולי 2019, 15:08

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 00:57

הגיע הזמן לגוון בליגה את השופטים
נמאס כבר לראות כל פעם את ספי שמש, עומר אסתרון ועמית בלק בכל משחק
מילא אם הם היו שופטים טובים
היו שתי בלתי ספורטיביות בסופי משחק, השני והרביעי ואת שתיהם הם השתפנו לקחת, וגם היום למרות שצוות השידור התעקש שזה לא בלתי, אני יודע שבחוקה כתוב שעבירה בלי ניסיון ללכת לכדור היא בלתי ומדר תפס ללונדברג את היד מעל המרפק
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שמוליק » 24 יוני 2026, 00:59

Gevaudan כתב:סגל של 7 שחקנים כשירים ועוד אחד ספייר, עם הרכב זרים שכסדרו שווה (אולי) מקום 16 ביורוליג, ומרביצים להם 3-1 על הראש.

מנגד, קבוצה של 200 (אולי יותר) מיליון ש"ח, כמות זרים שיכולה למלא ליגיון, ולא יוצאת עם אף תואר ביד.

אנחנו מכבי.

זה קטש
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 24 יוני 2026, 01:04

Avi1508 כתב:הגיע הזמן לגוון בליגה את השופטים
נמאס כבר לראות כל פעם את ספי שמש, עומר אסתרון ועמית בלק בכל משחק
מילא אם הם היו שופטים טובים
היו שתי בלתי ספורטיביות בסופי משחק, השני והרביעי ואת שתיהם הם השתפנו לקחת, וגם היום למרות שצוות השידור התעקש שזה לא בלתי, אני יודע שבחוקה כתוב שעבירה בלי ניסיון ללכת לכדור היא בלתי ומדר תפס ללונדברג את היד מעל המרפק



היה בתחילת המשחק קטע הזוי ,היתה עבירה בריבאונד על ריימן ספי שמש שהיה מתחת לסל לא שרק אבל בלק כן , אחרי זה הם התייעצו וההעברה בוטלה, יש לציין שרואים בברור שהיתה עבירה במיליון אחוז.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 10:13

תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Gevaudan » 24 יוני 2026, 10:29

הוא תמיד היה כזה. מספיק להיזכר בהתנהלות המביכה והלא קולגיאלית שלו ושל טימור סביב סוגיית ההגעה של תמיר בלאט לנבחרת, בניסיון שלו להצית מהומות במשחק הקודם עם אחד השחקנים שלנו (ברוח די דומה למה שקרה בסוף המשחק הרביעי), ובכלל, לאחר כ"כ הרבה שנים של פלופים, הצגות והתבכיינויות בלתי פוסקות לשופטים - אני שמח שבסוף הוא לא נחת במכבי.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי מרסר » 24 יוני 2026, 10:33

omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות



גינת סתם אפס שככול הנראה יסיים את הקריירה שלו בלי תואר, וכמובן שהוא כבר הודיע לנבחרת שהוא פצוע ולא יגיע לחלון הקרוב אבל לשחק כול הסדרה הוא שיחק.
מרסר
 
הודעות: 8081
הצטרף: 30 דצמבר 2021, 16:26

הקודםהבא

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־69 אורחים