גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:50

פורום האוהדים של מכבי תל-אביב בכדורסל

המנהלים: jol9, Holiday_Armadillo, rc4991

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 11:21

omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31



Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 11:40

Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 11:48

אתמול גם היתה לו חצי נגיחה בבריסט במהלך המשחק כמובן עם דממה מהשיפוט.
שחקן דוחה שתפור בדיוק למועדון הדוחה שהלב שלו בחר לו - בעעע
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Gevaudan » 24 יוני 2026, 12:08

my man כתב:אתמול גם היתה לו חצי נגיחה בבריסט במהלך המשחק כמובן עם דממה מהשיפוט.
שחקן דוחה שתפור בדיוק למועדון הדוחה שהלב שלו בחר לו - בעעע

שלא לדבר על ההתגרות והדחיפה בריימן אחרי אחד הסלים.
זה היה מזכה כל שחקן אחר של מכבי בטכנית.
Gevaudan
 
הודעות: 897
הצטרף: 16 אוקטובר 2017, 14:13

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Avi1508 » 24 יוני 2026, 12:12

omerk כתב:
Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.

יש טור של דורון קרמר בספורט 5 עם הטקסט הבא
ההתפרצות של תומר גינת כלפיי שחקני מכבי שניות לאחר הסיום הייתה מכוערת והראתה את קוטנו של הרגע עבור הקפטן האדום. בכלל, גינת נהנה מיחסי ציבור של ״אחד משלנו״ עם בייבי פייס מיתמם, כשבעצם הוא פרובקטור לא קטן. ההתגרות שלו בבריסט במשחק הקודם שהובילה לטכנית לשניהם הייתה פרובוקציה שלו במאת האחוזים ובריסט קיבל עבירה על כלום, ואתמול גינת נתן נגיחה לוויל ריימן, כשהוא מנצל את העובדה שריימן מקבל לפעמים שריקות רק בגלל התדמית שלו, שנבנתה בהרבה מהלכים אגרסיביים יותר מדיי, ולא בגלל פעולות שהוא באמת עושה. גינת שחקן גדול אבל מוטב שיגבש אופי ואישיות שמותאמים למעמד שלו.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548804
Avi1508
 
הודעות: 4536
הצטרף: 09 נובמבר 2021, 00:31

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 24 יוני 2026, 12:16

Avi1508 כתב:
omerk כתב:
Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.

יש טור של דורון קרמר בספורט 5 עם הטקסט הבא
ההתפרצות של תומר גינת כלפיי שחקני מכבי שניות לאחר הסיום הייתה מכוערת והראתה את קוטנו של הרגע עבור הקפטן האדום. בכלל, גינת נהנה מיחסי ציבור של ״אחד משלנו״ עם בייבי פייס מיתמם, כשבעצם הוא פרובקטור לא קטן. ההתגרות שלו בבריסט במשחק הקודם שהובילה לטכנית לשניהם הייתה פרובוקציה שלו במאת האחוזים ובריסט קיבל עבירה על כלום, ואתמול גינת נתן נגיחה לוויל ריימן, כשהוא מנצל את העובדה שריימן מקבל לפעמים שריקות רק בגלל התדמית שלו, שנבנתה בהרבה מהלכים אגרסיביים יותר מדיי, ולא בגלל פעולות שהוא באמת עושה. גינת שחקן גדול אבל מוטב שיגבש אופי ואישיות שמותאמים למעמד שלו.

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548804

בול
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי Mitelka » 24 יוני 2026, 12:21

איזה כיף לקום לבוקר כזה. צריך לתפוס רגעים כאלה, מי יודע כמה זה יחזור.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk
תמונה
Mitelka
 
הודעות: 3639
הצטרף: 22 יוני 2015, 20:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שמוליק » 24 יוני 2026, 12:30

צודק. בוקר נפלא
Mac McClung שמונה אסיסטים למשחק 30 נקודות 29 מדד יעילות בג'יליג, קלארק,נועם יעקב/ים מדר
דוויין וושינגטון, Jared Butler,שארפ, גונדי
סי.ג'יי אלבי, בריסט, ספנסר וייס/בן גולד מאשדוד
הורד,סורקין, ליף
Moses Brown2.18, אוסקר צ׳יבווה, Tyrell Harrison 2:13
שמוליק
 
הודעות: 2490
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:32

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 12:31

Mitelka כתב:איזה כיף לקום לבוקר כזה. צריך לתפוס רגעים כאלה, מי יודע כמה זה יחזור.

Sent from my SM-S926B using Tapatalk

זה נכון מאד.

יש גם את המחשבה המזעזעת של אם האדומים היו לוקחים אליפות מה היה פה וואי וואי וואי... סך :הכל תענוג :dance4
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי MTA2311 » 24 יוני 2026, 12:58

משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.
תמונה
דיוויד פדרמן במסע"ת, 2016: "זאת העונה הגרועה בתולדות המועדון. עשינו המון טעויות. כתוצאה מכך- נמשיך לפעול בדיוק באותה צורה"
סמל אישי של המשתמש
MTA2311
גיק
 
הודעות: 47895
הצטרף: 06 יולי 2011, 20:19

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 13:46

MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.

אני איתך במאה אחוז פה..שנים זו גם היתה התפיסה הרווחת פה בפורום..
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי my man » 24 יוני 2026, 13:52

איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

איכס
"אם נחרבנו ונחרב העולם עמנו, על ידי שנאת חינם, נשוב להיבנות והעולם עמנו ייבנה, על ידי אהבת חינם!" (הראי"ה קוק)
סמל אישי של המשתמש
my man
 
הודעות: 31654
הצטרף: 31 אוקטובר 2014, 05:21
מיקום: #תמכרו

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי omerk » 24 יוני 2026, 14:29

לא ברור איך הוא מסוגל לא ללחוץ יד לאדם כמו לונדברג, שהוא הכי אחלה גבר עם קלאס שיש.
omerk
 
הודעות: 1928
הצטרף: 05 אפריל 2011, 15:53

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי שועל » 24 יוני 2026, 14:48

my man כתב:איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

איכס

חחח לונייי :heart
ומלבד זאת אני סבור שיש להחריב את מחלקות ההנהלה והסקאוטינג
סמל אישי של המשתמש
שועל
 
הודעות: 16132
הצטרף: 13 אפריל 2016, 11:43
מיקום: ממלא_את_הכורסה

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי גיא » 24 יוני 2026, 14:50

MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.


מסכים במאה אחוז. לחם וחמאה - יפה מאוד, אפילו טעים.
אבל יורוליג זה הסיפור.
גיא
 
הודעות: 1310
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי גיא » 24 יוני 2026, 14:53

my man כתב:איזה איש קטן ודוחה זה עופר ינאי

https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

איכס


איזה הזוי לא ללחוץ יד ללונדברג...
גיא
 
הודעות: 1310
הצטרף: 05 אפריל 2011, 22:26

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 14:58

omerk כתב:
Avi1508 כתב:
omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.

הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).

ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות

הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777

ואיכשהו בכל הכתבה הזאת אין מילת ביקורת על גינת וההתנהלות שלו. כאילו זה נורמלי ששחקן נבחרת בן 31 יתחיל לאיים באלימות על שחקן אחר רק כי "התגרו" בו. גם אם ינאי היה לוחץ יד, אין שום סרט בעולם ששחקן מקצוען מתנהג ככה כי שחקן היריבה הצביע על הכובע אליפות שלו. פשוט הזוי. תספוג את ההפסד וסתום את הפה השלך. כמו שאמרתי, לדעתי זה נטו הצגה לקהל. כל הקריירה הוא מזיע ממאמץ להתחנף לאוהדי הפועל הלא קיימים במקום להתעסק בהשגת תארים.

גם על המקרה עם בריסט וגם על המקרה אתמול הוא חייב לקבל גינוי חד משמעי ורוחבי מכל הגורמים.

הזוי שווקר קיבל ביקורת ולא ינאי הבכיין וגינת המסית. באיזה עולם ההתנהגות של גינת מקובלת? בן אדם אפס
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

Re: גמר הפלייאוף, משחק 4: הפועל ת"א נגד מכבי ת"א, שלישי, 20:

הודעהעל ידי A.Parker » 24 יוני 2026, 14:59

MTA2311 כתב:משמח והכל, אבל מכבי צריכה להיות מועדון תחרותי קודם כל ביורוליג.

מוותר בשביל זה על הליגה קל.

קללללל
A.Parker
 
הודעות: 11800
הצטרף: 26 אוגוסט 2018, 22:59

הקודם

חזור אל פורום אוהדים

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Blazergun ו־73 אורחים