omerk כתב:תומר גינת צריך לקבל עונש הרחקה על חשבון עונה הבאה.
לא הבנתי את הקטע של הדביל הזה לנסות להתחיל מכות שנייה לפני טקס ההנפה.
הוא פשוט בנאדם אפס ובלתי נסבל אני לא מסוגל לראות את הפרצוף שלו. סמל הלוזריות של הפועל. מה הוא חשב שאם הוא יתחיל פה בלגן בגמר אז הקהל יסלח לו ויגיד "וואו איזה גבר הוא כזה שחקן נשמה"? נראה שזה בעיקר מה שמעניין אותו, במקום להתעסק בקבוצה שלו ובניצחון. זה המשך של הדחיפה שנתן לבריסט במשחק קודם רק כי הוא לא מסוגל לעמוד בטראש טוק שגרתי שיש בכל משחק כדורסל במעמדים האלו (שנגמר בשריקה שערורייתית של השופטים).
ניצלנו כשהוא בחר לא להגיע למכבי. ילד כאפות
הבלאגן התחיל כשעופר ינאי סירב ללחוץ יד לשחקני מכבי וזה הדליק את ווקר שהחזיר לו עם הכובע של האליפות
https://www.sport5.co.il/articles.aspx? ... cID=548777




